26 Mayıs 2008 Pazartesi

ygtylmz tanıyalım

Yiğit yılmaz ; 1988 İzmit doğumlu olup 20 senedir izmitte yaşamaktayım . 2 çocuklu bir ailenin 2. çocuğu olarak dünyaya geldim gelmez olsaydım :):) . Şu anda Kocaeli Üniversitesinde okumaktayım pardon kayıt oldum sadece pek okuduğum söylenemez :) . Sırasıyla Türk Pirelli ilk öğretim okulu ( eve 1 dk ) :) ardından ise Kocaeli Anadolu teknik lisesinden ( eve 5 dk ) mezun oldum ancak sakın ne ayak eve en fazla 5 dklık okullarda okumuşsun evden ayrılamıyormusun derseniz ne gereksiz bir cümledir derim :):) . Şimdi İse Koü ancak mezun olurmuyum oradan tam emin değilim :) Ne çokta okul muhabbeti yaptım görende okula isteyerek gittiğimi sanıcak . Öyle bir dünya yok olsada benim değildir :) Anca ne yapalım işte okumayan adam olamazmışya :) külliyen yalan :) Okul dışında Fenerbahçe Hayatım . Özellikle bu sene aktif olarak Fenerbahçeyi destekliyorum :) Hangi Sene İşte bu sene :) Bu sene 10 kere futbol ve 10 kere basketbol karşılaşmalarına gittim fenerbahçemin :) Kışları evimde geçirirken yazları ise Karamürselde Yazlıkta geçirmekteyim ve kışlardan nefret ediyorum . Hayatım işte genelde bu şekilde geçiyor . Sonra daha detaylı bilgi veririm . Si yu letır ...

1 yorum:

Beercholic dedi ki...

blogun hayırlı olsun kardeşim, bırakma hiç yazmayı..