29 Mayıs 2008 Perşembe

29 Mayıs 2008 Perşembe İddaa Tahminlerim

Salı günü ve çarşamba günü hüsran yaşadıktan sonra en azından hafta sonu güzel kuponlar yapabilmek için bu gün mutlaka tutturmamız lazım . O yüzden çok daha fazla araştırdım ve istatistiklere baktım . Ancak Sir Alex Fergusonun şu sözüde aklıma gelmedi değil . '' İstatistikler mini etek gibidir , çok şey gösterirler ama asıl göstermesi gereken şeyi göstermezler '' Ne güzelde söylemiş kurt teknik direktör :) . Neyse perşembe günü para şart diyorum ve hala konuşuyorum :) Geçelim tahminlere ;

316 Türkiye - Finlandiya : İlk maç tahminim Milli takımımız , kesinlikle bu maçı kazanacağız ! Neden derseniz öncelikle Portekiz maçındaki kadroyla oynayacağız büyük ihtimal yani Avrupa Futbol Şampiyonasındaki kadro . Diğer bir sebep ise oyuncuların biz kadrodayız ama işte bu yüzden demesi için hırslı oynayacaklarını düşünüyorum . Diğer bir sebebe geçersem Avrupa Futbol Şampiyonasına en azından bir moralle gitmek istiyecekler . Ve rakip Finlandiya bana göre Milli takımımızdan çok daha güçsüz bir takım . O yüzden Banko 1 Oran 1.50

323 New England - Dc United : Geçen hafta 65 ytl kazandım dediğim kuponda Dc unitedda vardı ve son maçtı bana ecel terleri döktürselerde o maçı hep geriye düşmelerine rağmen 70 ve 73. dk buldukları 2 golle kazandılar . Bu hafta ise geçen haftaya göre çok daha güçlü bir takımla hemde deplasmanda oynayacaklar . New England evinde 4 maç yaptı 2 galibiyet ve 2 yenilgi aldı 5 gol attı 4 gol yedi . Ancak Dc United Deplasmanda o kadar kötü oynuyorki 5 maçta 5 yenilgi aldı ve üstüne üstlük 1 gol atıp kalesinde tam 12 gol gördü . Bu yüzden bu maça hiç düşünmeden 1 diyorum . Oran 1.65

315 Hollanda - Danimarka : İlk hazırlık maçında ukrayna gibi bir takımı 3-0 ile geçen Portakallar göze hoş gelen bir futbol oynamışlardı . Rakip bu sefer Danimarka . Hollandanın Özellikle forvet hattına baktığımızda Ryan Babel (Liverpool), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) Gibi İsimleri görüyoruz . Bu maçtada bana göre rahat bir galibiyet alırlar . Direk 1 Oran 1.45

Ve son olarak zorlada olsa 1 maç buldum

322 İrlanda cumhuriyeti - Kolombiya : İlk hazırlık maçında Sırbistan ile 1-1 berabere kalan İrlanda İle geçen hafta hazırlık maçı yapmayan Kolombiya karşı karşıya gelicek . İrlandanın genelde karşılaşmalarına bakarsak hep Alt bitiyor . Ancak Kolombiyanın maçları Üst bitiyor . Bu maç bir hazırlık maçı olduğu ve İrlandanın iyi kapandığını düşünürsek bu maç Alt olur . Oran 1.55

Bol Şanslar

Hiç yorum yok: