10 Haziran 2024 Pazartesi

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Bir Kez Daha Ali Koç


Fenerbahçe Spor Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurulu geride kaldı. Ali Koç bir kez daha Fenerbahçe Spor Kulübü başkanı oldu. Tebrik ederim. Hayırlı olsun.

Kongrede toplam 27.489 üye oy kullandı. 542 oy geçersiz sayıldı. Ali Koç 16.464, Aziz Yıldırım 10.483 oy aldı. Geçersiz oyların büyük kısmının iki adayı desteklemeyenlerin attığını biliyoruz.

2 gün boyunca kongreyi yerinde takip eden birisi olarak en çok ilgiyi Acun Ilıcalı gördü. Ali Koç için de Aziz Yıldırım için de her zaman tezahüratlar yapıldı. Aziz Yıldırım'ın camia tarafından hâlâ ciddi bir şekilde destek gördüğünü ve sevildiğini kongrenin her anında hissettik. Özellikle seçim günü insanlar fotoğraf çekilebilmek için yarış içine girdiler.

İlk gün Aziz Yıldırım'ın kürsü işgali yapması çok büyük rezaletti. Tribünlerden de gereken tepkiyi aldı. Ancak gitmesi kongrenin işleyişi açısından sağlıklı oldu çünkü Aziz Yıldırım'ın orada kalması ciddi kavgalara sebebiyet verirdi.

6 senede oldukça başarısız işler yapan Ali Koç'a şahsen bir kongre üyesi olarak oy verdim çünkü Aziz Yıldırım gibi insanların bir daha bu kulübü yönetmesini istemiyorum. Ancak elbette bu onu başarılı bulduğum anlamına gelmez. 22 Mayıs 2021'de yazdığım şu şu yazıda kısacası ''umarım ilk 3 senesi gibi hatalar yapmaz'' demiştim ancak ne yazıkki benzer şeyleri görmeye devam ettik. Yine bir şeyleri ummaktan başka çaremiz yok.

''İnandık sana, güvendik sana, yüzümüzü kara çıkarma'' tezahüratı oldukça anlamlıydı. Kongre üyelerinin büyük çoğunluğu Ali Koç'a bu tarz oy verdi. Elbette her iki adayın da ne yaparsa yapsın oylarını değiştirmeyecek kitlesi var. Bunu da yıkamayız.

Ben 6 senedir başarısız olmuş birisinin tezahüratlarla, meşalelerle destek görmesini doğru bulmuyorum.

Limonlu kek gerçeği.

Kongrenin sonunda Ali Koç ile Aziz Yıldırım'ın üyeleri selamlaması güzeldi, camianın görmek istediği bir andı. Ancak şahsen fazlasını beklemiyorum. Ben helalleşme seven birisi de değilim. Beni üzen insanları hemen affedemiyorum. 

Kongre üyesi olmaktan, statta bulunmaktan, sevdiğim insanları görmekten, kulüp için mücadele etmekten ve ilk kez bir kongrede oy kullanmaktan çok mutluyum. Hayatımda aldığım en doğru kararlardan birisi kongre üyesi olmaktır.

2021'de dediğim gibi; Kazanan bu kez Fenerbahçe olsun.

Hiç yorum yok: