27 Mayıs 2024 Pazartesi

Fenerbahçe 6 İstanbulspor 0 / Gurur Duyuyorum


2023/2024 Süper Lig sezonu sona erdi ve Galatasaray şampiyonluğu kazandı. Fenerbahçe 99 gol, 99 puan ile beraber ligi ikinci sırada bitirdi. Şampiyonluk hasretinin süresi uzuyor.

İstanbulspor maçında oldukça rahat oynadık ve mücadeleyi Dzeko, Szymanski, Tadic, Osayi, Serdar Dursun ve King'in golleriyle 6-0 kazandık.

Her zaman saha içini konuşmayı seven biriyim. Zaten saha dışını konuşmaya başladığım an sıkılmaya başlıyorum. Hakeden haketmeyen cümlelerini sevmiyorum. Şampiyon olan haketmiştir diye bakıyorum. Hakem hataları, yaşanan süreçler başkaları tarafından her yerde konuşulanlar. Fenerbahçe'ye karşı ülkedeki futbol camiasının farklı bakması da normal. Elbette her şehir, her takım, her hoca, her futbolcu Fenerbahçe'yi yenmek isteyecek, Fenerbahçe karşısında motive olacak. Bu benim hoşuma bile gidiyor.

2023/2024 sezonu sona erdi, şahane bir takımımız var. Oyuncuların çoğunluğunun büyük karakter olduğunu düşünüyorum. Seneye gideceklerden bağımsız 2-3 ekleme ile sezona girip başarı yakalamak zor olmaz.

Hedef şampiyonluk olacak. Yine maçları kazanmak için çıkacağız. Yine saha dışına çekmek isteyecekler. Camia olarak kenetlenip bir kez daha hedefi en yükseğe koyarak yola çıkmak gerekiyor.

Bu sene oynayan takımla gurur duyuyorum elbette. Tadic, Fred, Dzeko, Ferdi, Szymanski, İsmail, İrfan, Becao, Djiku, Osayi... ve diğerleri. Bu forma altında izlediğim için mutluyum. Umarım gelecek sezon benzer bir takımla mücadeleye başlarız.

13 Ağustos Gaziantep FK maçı ile başlayan, deplasmanda maç kaybetmeyen, sezonu sadece 1 yenilgiyle tamamlayan Fenerbahçe 26 Mayıs 2024'te İstanbulspor maçıyla sezona nokta koydu.

19 Haziran Şampiyonlar Ligi kura çekimi var, 23-24 Temmuz ilk maça çıkıyoruz.

2023/2024 sezonu Fenerbahçe'yi unutmayacağım. Gurur duyuyorum. 

Hiç yorum yok: