7 Mart 2021 Pazar

Manchester City 0 Manchester United 2

 


Futbolu neden bu kadar çok sevdiğimi gösteren bir maç izledim. Normalde Pep Guardiola'nın oynattığı futbolu, yaptıklarını daha çok seviyorum. Elbette City'nin bu yüzden hep kazanmasını istiyorum ancak sahada iyi şeyler görünce mutlu oluyorum. Manchester United rakibinin 21 maçlık galibiyet serisini bitirirken takım halinde kusursuz bir savunma ile oynadılar. Maç sonrası istatistiklere baktığımız zaman City tarafında gördüğümüz % 66 topla oynama, 23 şut, 6 korner, 700 pas karşımıza çıksa da 75.dk'ya kadar ''bu nasıl kaçar'' diyeceğimiz bir pozisyon vermediler. Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka ve McTominay ile beraber kusursuz bir alan yerleşimi ve konsantrasyon ile oynadılar. Manchester City şampiyonluğu elbette büyük bir mucize olmazsa vermeyecektir ancak bu galibiyet Solskjaer'in böylesi bir rakibe karşı derslik bir galibiyeti olarak hatırlanacaktır.

Bu arada maçı S Sport'tan izledim. Erman Yaşar spiker, Emre Özcan yorumcu anlamında kusursuz bir maç çıkardılar. İnsanı asla sıkmayan, futbolun sadece doğrularını söyleyen, devamlı doyurucu bilgiler veren, bizleri daha çok maçın içine sokan, maçı anlamamızı sağlayan bu ikiliye ne kadar teşekkür etsek az. Var olsunlar.

Hiç yorum yok: