14 Şubat 2021 Pazar

Sıkıldım

 


Fenerbahçe 14 Şubat 2021 tarihinde saat 20:23'te Twitter'dan fotoğrafta gördüğünüz gibi bir tweet attı. Galatasaray-Kasımpaşa maçında yaşanan hakem hatalarından dolayı atıldı. Kasımpaşa'nın verilmeyen penaltısı. Elbette bana göre de penaltı verilmesi, en kötü VAR hakeminin maçın hakemini çağırması gerekiyordu. Ancak benim başlığa da yazdığım ''sıkıldım'' demem bu sebepten değil.

Fenerbahçe ya da başka kulüpler yıllardır bu tarz açıklamalar yapıyor. Galatasaray açıklama yaparken Fenerbahçe'nin ağlama emojisi attığını da, Fenerbahçe açıklama yaparken Galatasaray'ın benzer tepkileri verdiğini de biliyoruz. Yani bu yaşanan süreçler değişmiyor. Atılan bu tweetin altına baktığımız zaman ''Çok güzel oldu, bu yoldan gidelim, işte beklediğimiz tepkiler, işte olması gereken kulüp duruşu...'' gibi cümleler görsek de bu anlık tatminden başka bir şeye yaramıyor. Açıkcası ben hiçbir taraftarın bunları keyifle konuştuğunu düşünmüyorum. Herkes düz saha içine bakıp sevinmek ya da üzülmek istiyor. Ancak bu mümkün olmuyor. Her maçtan sonra bir hakem konuşması duyuyoruz.

Artık gerçekten sıkıldım. Kulüpler bunu attığı tweetlerle, yaptığı açıklamalarla değil başka şekilde çözmek zorundalar. Çünkü yapılan açıklamalar, atılan tweetler bunu çözmüyor. Yıllardır aynı süreçleri izleyip duruyoruz. Tabii ben bu kişisel sayfamda bunları yazsam da bu süreçlerin de biteceğini düşünmüyorum. Bir hafta Galatasaray, bir hafta Beşiktaş, bir hafta Fenerbahçe tweet atmaya, açıklama yapmaya, kınama yayınlamaya devam eder. 

Hiç yorum yok: