30 Aralık 2020 Çarşamba

2021 Kitap Okuma Listesi

 


Yılın son günleri mutlaka yaptığım listeyi bu sene yine tamamladım. Instagram'da Bizim Büyük Challenge’ımız etkinliğine yine katıldım. 25 kitaplık listem hazır. Kitapları hazırlama sürecinde bu sene yine bir çok yazarı araştırma şansı buldum, bir çok yazar hakkında fikrim oldu, bir çok kitap hakkında araştırma yapmış oldum. Hem öğretici, hem keyifli bir kitap belirleme süreci yaşadım. Elbette amaç sadece 25 kitap okumak değil, keşke daha fazla kitap okuyabilsem ama böyle listeler beni daha motive ediyor. Bu sene listeyi hazırlarken yine arkadaş tavsiyelerini, Twitter'dan gelen önerileri ve arkadaşlarımın hep konuştuğu kült olmuş kitapları seçtim. Amacım 2021'in içinde en kısa sürede bu 25 kitabı tamamlayıp bir hedefi başarıyla bitirmenin mutluluğunu yaşamak. Sizler de kendinize böyle listeler yapabilirsiniz. Bakalım ne zaman bitireceğim. O zaman bir post daha girerim.

Hiç yorum yok: