4 Haziran 2020 Perşembe

Football Manager Oynama Mücadelesi # 6


Liga Adalante ilk sezonumu, toplamda 7.sezonumu bitirdim. Barcelona istifası onrası Real Murcia'nın teklifi kabul etmiş ve ilk sezonumda üst lige çıkarma başarısı göstermiştim. Ancak Liga Adalante ilk sezonum tam beklenen yerde tamamlandı. Sezon öncesi yönetimin ''küme düşmekten uzak kal'' şeklindeki isteğine cevap verdim. Artık seneye hedef LA Liga.

Liga Adalante ilk sezonumda 42 maç sonunda 15 galibiyet, 11 beraberlik ve 16 galibiyet elde ettim. Kötü değil ama iyi de değil. Sezona Alcoyano deplasmanında başladım ve henüz 29 dakika 0-2 öne geçtiğim maçı 4-2 kaybettim. Bu sezonun nasıl geçeceği hakkında bir ön fikir olmuştu. Ardından inişli çıkışlı bir performans sonrası ligi 13.sırada tamamladım.

Geçtiğimiz sezonun büyük kısmında yine sakatlıklar yakamı bırakmadı. Bunun yanında oyuncular birçok karşılaşma kırmızı kart gördü. Takımın en iyi oyuncusu geçen sezon olduğu gibi Luis Jose oldu. Ayrıca taraftarlar da yılın futbolcusu olarak bu ismi seçti. Umarım La Liga günlerini de göreceğim. Onun yanında yeni forvet transferim Yann-Benhamin Stiepermann 39 maçta 17 gol, 19 asist ile takımın diğer iyi oyuncusu oldu. Tabii sezon sonunda serbest kalma maddesini kullanarak 2.1 milyon euro karşılığında Rapid Wien'e gitmesine engel olamadım. Yine takımın bir başka iyi oyuncusu Etienne Colonna aynı şekil çıkış maddesini kullanarak 2.1 milyon euro karşılığında Valenciennes'e gitti. 


Yeni ve 8.sezonuma bu yazıyı yazdıktan sonra başlıyorum. Takımımı kurdum. Espanyol'dan 1.6 milyon euro'ya aldığım Guerrero sezonun devamında benim en büyük kozlarımdan biri olacak. Onun dışında ilk 11'e forvet olarak Pierre-Yves Le Goff'u transfer ettim. Bedava olarak kadroya kattığım oyuncunun sezon boyunca neler yapacağını çok merak ediyorum. İlk 11'e koyduğum diğer bir transferim ise ortasahanın ortasında oynatacağım Fabio Marzio Di Criscio. Adı çok güzel oyuncudan da beklentiler fazla. Stoper mevkisine de yine Sevilla'da Ignacio'yu koydum. Kiralık olarak takıma katılan Ignacio Boakye'nin yanında oynayacak. Bu arada Kenneth Boakye yine takımın en büyük kozlarından biri olacak. Birçok takımdan teklif almasına rağmen bizi bırakmadı.


Yeni sezona başlarken oynadığım hazırlık maçlarında iyi sonuçlar aldım. 5 hazırlık maçında da kaybetmedim. Sezona hazırım. Hedef bu sene La Liga. 8.sezona başlıyorum...

Hiç yorum yok: