26 Temmuz 2017 Çarşamba

Sen Bana Yasak, Ben Sana Tutsak


''Sen bana yasak, ben sana tutsak,
Haftada bir buluşmazsak hayat bize olur azap,
Senin için yanan kalpler, ölene dek seni sever,
Göztepe'miz peşindeyiz, her maçında seninleyiz, 
İçimdeki ateş sönmez, dudaklarım susmak bilmez, 
Her nefesimde, alayında isyan bitmez.''

Göztepe tribünlerinin değil Türkiye tribünlerinin en güzel tezahuratlarıından bir tanesi. 

TFF 1.Lig 19.hafta maçı. Altınordu deplasmanında Göztepe. Takım bu maça 32 puanla 4.sırada çıkıyor. Ocak ayında soğuk bir havada oynanıyor maç. Ama insanın içini ısıtan tezahurat ve tribün performansı var. Maçın henüz başında tv'de maçı anlatan spikerin sesini bastıran bir tezahurat var. ''Sen bana yasak...'' diye girişleri, pozisyon olduğu zaman şiddeti arttırmaları derken insan bu videoyu izlerken keyif alıyor. Tribünde maçı yaşayan binlerce Göztepe taraftarının da sanırım sezon boyunca en unutamadığı maçlardan birisi olmuştur.

Soğuk hava, iyi tribün, 1-0'lık galibiyet...Bir taraftar için en güzel maç atmosferi.

Bazı anlar, bazı maçlar, bazı sekanslar tribünler böyle havayı yakalıyor. Ne bir beklenti içinde gidilen büyük maç, ne bir derbi, ne avrupa kupası maçı. Tribünün ''bu maç iyi olacağız'' diye gidip de iyi olduğu maç yoktur. Genelde anlık gelişir. Göztepe tribünlerinde olduğu gibi.

Bu sezon itibari ile de BeIN Sports ekranlarından Göztepe'yi ve bu müthiş tribünlerini seyretmeye devam edeceğiz. Tezahurat bakımından da baya ön sıradalar.

Sezon içinde fırsat yaratıp Göztepe maçı seyretmek de bizim için bir hedef olsun. Belki gerçekleştiririz...

Hiç yorum yok: