10 Temmuz 2009 Cuma

Kısa Kısa Notlar # 2

- Fotoğraf Karamürsel'den bizim yazlığın önünden . O iskeleden koşupta denize atlamanın zevki farklı . Bu arada nasıl bizim teknenin batma şansı yoksa o iskelenin de yıkılma şansı yok :)

- Yazlık dedik ama arada yağmur yağıyor . Arada dediğim ayda 2 kere . Geçen yağmurun altında yaptığımız voleybol maçı oldukça zevkliydi . Ve maçtan sonra yağmurda havuz keyfi .

- Konfederasyon Kupası sona erdi . Brezilya şampiyon oldu . Final maçı oldukça zevkliydi . Guiza'nın attığı 2 golde mükemmeldi .

- Kombineyi almaya gittiğim günün dönüşünde yağan yağmur bir daha yağmasın . Öyle bir yağmur yok . Ayrıca İzmit Seyehat şöförlerine saygılarımı sunuyorum . O nasıl gitmedir öyle . İnanılmaz yağmur yağıyor ve sol şeritten basa bas gidiyoruz . Vallah allah korudu bizi .

- Ben İstanbuldan dönüyorum . Millet o saatte Marmaris , Bodrum otobüslerine biniyor !

- Tekne'den bahsetmeden bu konu kapanır mı ? Tabikide hayır . Balık tutmaya devam ediyoruz . Geçenlerde 7'li istavrit çektim ve o gün 1.5 saatte 3 kilo balık tutmuşuzdur . Ancak son 2 gün toplam 7 kişi 7 tane balık tuttuk :) İlk gün 6 tane 2.gün 1 tane :) Balık bitti . İzmarit tutmak zevkliymiş . Ama tutamıyorum . Yemleri alıyorlar gidiyorlar .

- Tuttuğumuz balıkları hemen sahilde tavada kızartıp yemekte ayrıca zevkli oluyor :)

- Batak oynamaktan ciddi anlamda sıkıldım .

- Hesabına okey partileri süper oluyor . Alkol eşliğinde . 4 kere oynadık 3 kere kazandım 1 kere kaybettim . Kaybettiğim gün hesap sadece 5 Tl idi . Gerçekten kaybetceğim içime doğdu ve hiçbirşey yemedim :)

- Teknenin altı delindi 4 temmuzda ve 1 gün balık tutmaya ara verdik . Sağlam tekne istiyorum !

- Futbolda fikstür belli oldu . Sezonu Denizlispor deplasmanında açıyoruz ve Trabzon ile içeride kapatıyoruz . Geçen sene ile aynı fikstür .

- Fenerbahçe ve Barcelona yabancı transfer yapmayacak mı ?

- Futbol sezonu başlasın artık . Kombine aldık sezon başlamak bilmez .

- Bu arada yazlıkta ben hariç herkeste laptop var . Kombine taksitleri bitsin laptop almak şart .

- Herkese hayatta başarılar .


Hiç yorum yok: