25 Temmuz 2017 Salı

Kısa Kısa Fenerbahçe


Uefa Avrupa Ligi 3.eleme turu ilk maçı için Perşembe günü Sturm Graz deplasmanına çıkıyoruz ve sezonu resmen açıyoruz. Takım umut vermese de resmi maçlar farklıdır ve daha bir motive şekilde çıkılır. O yüzden takımdan mücadele anlamında iyi oyun bekliyorum. Organizasyon anlamında sıkıntı çekmezsek sürpriz olur.

Hazırlık maçlarının tamamını izleme şansım oldu ve tamamında Fenerbahçe'yi organizasyon anlamında yeterli bulmadım. Öne çıkan oyuncu yok, güzel bir organizasyon yok. Karambol şeklinde geçen maçlar var. Zaten çoğunda da kaybettik. Kopuk oynayan takım, formsuz futbolcular , kilolu futbolcular. Sezon kötü geliyor.

Fenerbahçe formalarını beğendim. Zaten son seneler forma konusunda daha iyi işler yapıyoruz. Her sezon biraz daha iyiye gidiyor. Yine de Aziz Yıldırım gidene kadar Fenerium'a girmemeye devam. Son 3 sezondur forma almadım. 

Fenerbahçe futbol takımı yine taraftarların istediği bir transfer sezonu geçiremedi. En azından şu ana kadar. Bakalım kalan sürede istediklerimiz olacak mı?

Sturm Graz maçına 50 TL, Cagliari hazırlık maçına 30 TL en ucuz bilet fiyatı belirlemişiz. Türkiye şartlarına göre yüksek fiyatlar. Gerçi Türkiye'de tüm takımlar bilet fiyatlarını yüksek tutmaya başladı ve kimseden de ses çıkmıyor. Stat dolacaktır.

Twitter'da acayip kötü bir Fenerbahçe taraftar kitlesi var. Şımarık, hiçbir şeyi beğenmez, her şeyi eleştirir, güzel şeylerden asla bahsetmez. Twitter kapanması gibi bir şey söz konusu olsa Fenerbahçe açısından yararlı olur. Çünkü camiaya herhangi bir yarar sağlamıyor. En azından futbol branşı için.

Cenaze işleri, özel işler derken bloga yazamadım. Tekrardan döndüm.

Hiç yorum yok: