1 Temmuz 2015 Çarşamba

2015/2016 Transferleri # 3 - Jose Fernandao


Kjaer ve Şener'den sonra Fernandao'yu da renklerimize bağladık. 

Geçen sezon ligimizin 22 gol ile gol kralı olan futbolcusu Fernandao bu 22 golün yanında 7'de asist yaptı.

Fernandao'nun özellikle fiziği müthiş ancak bu fiziğine rağmen attığı golleri düşününce pek kullandığını söyleyemem. Tabii fizğini kullanmasa bu kadar başarılı olamaz. Ama benim bahsettiğim fizik kullanma bu değil. Çalımlarla katetmesinden bahsediyorum. Gerçi doğru yerde olmak zaten katetmeyi yaptığını gösterir. Geçen sezon attığı 22 golün neredeyse 15 tanesi doğru zamanda doğru yerde olmanın ödülüydü. Bu goller ile beraber gol kralı oldu. Tabii bir golcü için doğru yerde olmak, gelen pozisyonu takip etmek çok önemlidir. Böylesine iyi fiziği olan futbolcunun 2 kişiyi sırtına koyup, kaleye katetmesi ve golü atmasını da bekleriz. Ayrıca bu kadar uzun boylu futbolcunun geçen sezon yanılmıyorsam sadece 2 kafa golü atması da enteresan bir şey. Bu yönünü de kullanıyor diyemeyiz.

''En iyi golümü Galatasaray'a attım.'' diyor. Kupada attığı gol gerçekten güzeldi ama bence diğer iyi golleri Gaziantepspor'a ve Akhisar Belediyespor'a attığı gollerdi.

Asistleri gollerinden daha zor ve daha güzeldi.

“Bunun için çok çalışıyorum. İşim gol atmak. Daha fazla isabetli şut, daha fazla isabetli pas, bana daha çok başarı getirecek. Çalışmanın sonucunu alıyorum. '' Fernandao'nun en takdir ettiğim yönü. Çalışmaktan vazgeçmiyor. Çalışmam lazım diyor. Zaten buralara çalışmadan gelemez kimse. Fenerbahçe'de de bu söylediği sözleri uygularsa çok daha iyi duruma gelir.

Fernandao futbola 19 yaşında başladı. Herhalde ligimizde en geç başlayan oyuncudur. Belki de bu çalışma arzusu geç başladığındandır, bilemeyiz.

İzlemekten en çok zevk aldığı futbolcu ve idolü Fenomen Ronaldo.

Geçen sezon 44 maçta attığı 26 gol, yaptığı 8 asist. Bu sezon çok daha iyisini yapacağından şüphem yok. Fernandao beni şimdiden çok heyecanlandırıyor. Fenerbahçe'ye hoş geldi.

Fernandao için tahmin, sürekli oynarsa 30 golü bulur.

Hiç yorum yok: