13 Kasım 2011 Pazar

Football Manager 2012 / Fenerbahçe İle İlk Sezonum


Öncelikle şunu söyleyeyim Cm 01/02'den sonra en çok oynadığım menejerlik oyunu bu oldu. Beni etkileyen en önemli özelliği oyunun hızlı olması. Hızlı olsun başka diğer özelliklerin kötülüğüne göz yumabilirim. Hoş bu oyunda kötülük olarak pek bir şey söyleyemeyiz. Mesela oyunu arka plana alınca maçların devam etmemesini kötü özellik olarak söyleyebiliriz. Bunun dışında pek bir şey yok. Maç için taktikler, istatistikler, oyunculara yorumlar derken oyun iyice zevkli hale geliyor.

İlk sezonuma Fenerbahçe ile başladım ve kovuldum. Ligin ilk yarısını bütün büyük takımları yenmeme rağmen 3 mağlubiyet ile kapadım ve kovuldum. Daha sonra oyuna tekrar başladım ve bu sefer başarı yakaladım. İlk sezon diye mevcut kadroyla oynadım. Sadece Ahmed Soukouna'yı ve devre arasında Hasan Ali Kaldırım'ı transfer ettim. Onun dışında Berk Elitez'i de Tepecikspor'a kiraladım.

İlk sezon ligi 34 maçta aldığım 27 galibiyet, 3 beraberlik ve 4 yenilgi ile lider tamamladım. Play-off'da ise 3 galibiyet, 1 beraberlik ve 2 mağlubiyet alarak şampiyon oldum. Türkiye Kupası'nda ise çeyrek finalde Eskişehirspor'a penaltılar sonucu yenildim ve elendim.

Bazı maçları sürklase ederek kazandım, bazı maçları zorla kazandım. Forvetlerin bazı maçlar bitiriciliği çok kötüydü. Sezonun en iyi oyuncusu Alex oldu. Alex sezonu 15 gol 23 asist ile tamamladı. Onun dışında Bienvenu 21 gol, Stoch 21 gol 16 asist, Mehmet Topuz 9 gol 10 asist ile tamamladı ve ön plana çıktı.

Şimdi 2.sezona başlıyorum. Bu sezon daha zor olacak. Şampiyonlar Ligi var, lig var, kupa var. Transferler de olmalı. Şimdilik Wilfried - santrafor, 23 yaşında - , Kemal Tokak - defans, 23 yaşında - , Aykut Demir - sol bek, 23 yaşında - , Öztürk Şeker - sol bek, 16 yaşında - ve Sergey Politevich'i transfer ettim. Neyse transfer sezonu bitmeden oyuna dönelim ... 


1 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam ne yaptım stoch21gol bu gerçekmi bende yerlerde sürünüyor ,ayrıca tshabalala yı tavsiye ederim 500 k ya aldım 5m ye aston villaya sattım